CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

i'm back

hello bitches,
v-am lipsit?

gata cu indragosteala. gata cu "ma vrea/nu ma vrea". nu sunt sigura ca dau doi bani pe ce vor ei. n-am timp de baietei nehotarati. imi bag picioarele. eu ma duc sa-mi traiesc viata. tu pune-ti in continuare intrebari!
sunt libera ca pasarea maiastra a cerului. ma simt tare bine! uite, de sentimentul ASTA mi-a fost dor. de libertate!

vreau sa-mi traiesc viata fara griji ( cat inca mai e fara griji). n-am degand sa stau sa-mi mai fac griji despre ce cred unii, altii despre mine. zau ca nu dau doi bani pe parerile voastre. doar anumite persoane conteaza(se stiu ele). eu sunt eu si nu o sa ma schimbe nimeni never. si cu asta am spus totul.

nu stiu de ce am avut chef sa scriu asta. poate din cauza ca am chef sa scriu pur si simplu. si poate si din cauza ca am inceput sa ma simt binisor in corpul meu. pentru ca cine ma place, ma place asa cum sunt si nu o sa vrea sa ma schimbe niciodata.



imi plac versurile inventate de ralu, si imi permit sa le scriu si pe aici ( stiu k ma lasi;) )
"Nu sunt rea, sunt shmecherita/Si stiu sa ma fac iubita/Hai sa facem o`ncercare/Sa vedem care pe care".. copy by ralu [:X:X:X]


hai gata deocamdata ca e prea lung postu'.


xoxo

0 comentarii: