CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Cine sunt eu?!

O intrebare pe care nu mi-am pus-o pana acum, si nu stiu cat de bine voi putea raspunde la ea.

In primul rand sunt o adolescenta de 16 ani. O persoana cu un destin al ei. De mica a trebuit sa lupt pentru multe lucruri. Uneori am reusit, alteori nu. De aceea nu pot spune ca sunt chiar o invingatoare, dar sunt cu siguranta o luptatoare. Nu ma dau batuta cu una cu doua. Am invatat sa castig, dar am invatat si sa pierd. Sportul de performanta m-a ajutat mult. Am invatat ca nimic nu este realizabil fara multa munca, ca trebuie sa fac si compromisuri daca vreau sa am rezultate, ca nu am intotdeauna dreptate, chiar daca mie asa mi se pare si am invatat ca majoritatea decide, si daca vreau sa am prieteni trebuie sa accept si parerile lor.

Ca orice om am o multime de defecte, dar am si eu calitatile mele. Sunt perseverenta, dar nu sunt obsedata. Imi place sa obtin ceea ce vreau, si daca e vorba de o nota si daca e vorba de prietenia unui baiat. Imi place muzica, dar nu sunt obsedata de un anume gen. Imi place sa dansez, dar nu in public – defect profesional.

Spun ceea ce gandesc, chiar daca nu este pe placul celuilat. Asta ar fi un defect, pentru ca imi atrag multe dusmanii din cauza asta. Nu sunt lingusitoare, si niciodata nu spun un neadevar, doar ca sa-i fac cuiva pe plac. Prefer sa tac cand nu pot sa spun adevarul. Imi place sa fiu la curent cu toate noutatile, dar nu imi place barfa. Incerc sa nu barfesc, pentru ca am invatat pe pielea mea ca barfa se intoarce intodeauna impotriva.

Cand sunt nervoasa sunt rea, si spun lucruri rautacioase, dar nu am facut sau nu am spus niciodata nimic de care sa-mi fie rusine.

Sunt umarul pe care se poate plange si prietena care incearca sa gaseasca o rezolvare la problema ta. Si chiar daca nu imi place sa ma plang, sunt momente cand am nevoie de intelegere.

As vrea sa fiu mai indrazneata, cateodata sunt prea timida si pierd “momentul”. Sunt vesela in grupul meu de prieteni, si foarte trista cand ma raneste cineva.

Sunt o adolescenta care vrea sa reuseasca prin propriile forte, care vrea sa aibe o meserie care sa-i ofere independenta, care vrea sa-si gaseasca sufletul pereche, sa-si faca o familie, sa aibe copii, si sa nu imbatraneasca niciodata.

Sunt poate prea matura cateodata, si prea copila alteori.

Asta sunt eu: Cristina, Kryssu, sau cum vreti voi sa-mi spuneti.




tema la E.A. [educatie anteprenoriala]

0 comentarii: