CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

excursie







dupa cum m-am laudat, am fost in excursie...slava Domnului nu a plouat

per total a fost mijto..am urcat pe munte de ne-a venit rau ca sa ajungem o manastire...sincer vorbind, nu cred ca mai ajung vreodata acolo...pizza din Campulung-Muscel e extrem de buna...

mi-a placut faptu ca am avut un sofer tamp care a gresit de 3 ori drumul, si la intoarcere pe autostrada s-a oprit sa vada nustiu ce la motor [am zis ca mergem pe jos acasa]....

am fost multi..al naibii de multi...63...la nustiu cate profe..vreo 6 parca..oricum, super de treaba...chiar si niculeasca...





tipa aia..prea tare..cine stie cunoaste..n-am mai vazut de mult atata tupeu:))

poze poze si iar poze...vedeti ca vreau commuri pe hi5..

cam atat ca nu am inspiratie...



deabea astept urmatoarea excursie...



va besk bah astia...

0 comentarii: