CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

...

Pentru ca:

  • stiu ca pot
  • sunt iubita
  • iubesc
  • pot sa fiu cea mai buna(daca vreau)
  • am prieteni
  • am dusmani
  • incerc sa fiu prietena cu toata lumea
  • sunt invidioasa
  • imi intind parul
  • nu ies din casa nemacheata
  • ascult muzica
  • dansez
  • cant
  • invat relativ bine
  • sunt constienta de faptele mele
  • nu regret niciodata ceea ce am facut
  • imi plac ochii verzi
  • sunt draguta
  • sunt grasa
  • nu mi-e frica de ziua de maine
  • ma distrez
  • zambesc
  • ma enervez repede
  • urasc uniforma
  • beau cafea dimineata
  • am jurat ca nu mai mananc de la Mc
  • imi plac blonzii
  • imi place sa ma joc
  • sunt dependenta de calculator
  • fac multe poze (vezi hi5-ul)
  • beau suc de portocale
  • imi place sa merg la cumparaturi
  • imi plac comediile-romantice
  • iubesc axn-ul
  • dorm mult in weekend

Si pentru inca multe altele. Pentru ca asa sunt EU.

0 comentarii: