CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

citate..

Pff..M-am gandit sa scriu o parte din lucrurile care stau lipite pe peretele meu:D..
Citate, ganduri, fragmente de melodii..

Enjoy

1. Ai invins? Continua! Ai pierdut? Continua! (Pierre De Coubertin)
2. Nu plange pentru ca s-a terminat, zambeste pentru ca s-a intamplat. (Gabriel Jose Garcia Marquez)
3. La extrema oricarui gand exista un suspin. (Paul Valery)
4. This is real, this is me, /I'm exactly where i'm suppose yo be, /Now gonna let the light,/Shine on me/Now I've found who I am/There's no way to hold it in/No more hiding who I want to be.../This is me. (camp rock - this is me)
5. Nu te iubesc pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine. (Gabriel Jose Garcia Marquez)
6. Timpul trece, amintirile raman.
7. I'm not a girl, not yet a woman. (Britney Spears - I'm not a girl, not yet a woman)
8. Cap ou pas cap. (Jeux d'enfants)
9. Nu inceta niciodata sa zimbesti,nici chiar atunci cind esti trist, pentru ca nu se stie cine se va indragosti de zimbetul tau. (Gabriel Jose Garcia Marquez)
10. Orice ai fi prin nastere, ramai la fel; nu abandona linia talentelor tale. Fii ceea ce a intentionta natura sa fii si vei reusi. (Sydney Smith)
11. The boss is such a creep ( HSM2 - Work this out)
12. Ich bin nich ich wenn du nich bei mir bist (by gogo:d..)
13. Cand iti vine sa plangi adu-ti aminte de momentele in care zambeai.
14. Zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celui care plange.
15. N-am sa ajung pe culme? Se poate foarte bine. Dar vreau sa urc atat cat am sa pot, prin mine. (Edmond Rostand )


gata ca deja m-am plictisit, si v-am plictisit si pe voi.

0 comentarii: