CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

groaznica zi

o dah..a mai trecut o 'superba' zi de joi[sau aproape]... oricum urata zi...

in primul rand a fost o vreme de cacao...frig si mohorat..groaznic...

in al 2-lea rand am intrat devreme....urasc persoana kre a facut oraru..mai prost de atat nu putea..

am facut pentru prima data psihologie..mda..superba materie...profa e dusa cu capu..rau de tot...are o voce de te pisi pe tine:))...ne-a si zis k ne da test si plm...

aia de la 12f au blokt usa de la sport si ne-au tinut afara in frig[svf]...

m-a ascultat nea' raducu la mate...m-am ales cu un mirific 6...pff...ce imi puteam dori mai mult,nu?

mi-a zis mie mihnea k iau 3..nah k n-am luat[:P]

desen n-am faqt..am stat k aurolacii la intrare in liceu pe masa...la un mic picnic:))...

cand am iesit mai si ploua...noroc cu umbrela[:X:X:X]..si 182 gol...

cam asta pe la scoala...


colac peste pupaza...cand sa ma bag si eu in seama cu cnv pe mess iese..pff...


ma mai doare si in gat [>:PX(X(X(X(]



zi mai proasta nu se putea...

0 comentarii: