CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

school...noi inceputuri

pff...e 00.30..
ce sa scriu eu la ora asta...chiar am chef sa scriu..da nuj ce..e grav i know..

sa ma plang nitel de liceu...am cel mai tampit orar ever...cate 2 ore de mate si miercuri si joi..chin total...

de luni nici nu mai vb...geogra,istorie,2 ore de fiz..ma duc la nebuni in ritmu asta[ :))) ]..

ieri..in 'frumoasa' noastra prima zi de scl dupa o binemeritata vacanta de 3 luni a fost groaznica...parul meu ce-l drept a devenit crets[: ((( ]...urat..

azi a fst mai bn..makr nu a plouat...chiar a fst mijto...adik nah..ne-am trez cu un idiot la bio si cu un nebun la mate...ehh...trecem peste[ =)) ]...

bobocii...sa zicem k mai merg..exista si nijte fetse de te bufneshte rasu'..cateodata ma gandesc dak si noi eram la fel[ :-s ]...doamne au niste fetse asa de speriatsi..de park i-am mank...sa mor de suntem canibali...nu a murit nimeni mankt pana acu in liceu..so, relax, take it easy... am vazut si vreo 2 baieti mai dragutsi...[ pff bun era blondu ala =p~ ]... multe fetse cunoscute din generala...mda iar scl 10 s-a mutat in rosetti...

am revazut si anumite persoane...iar mi s-au aprins calcaiele dupa cn nu trebuie[ :)) ]...mda poate anu asta reusesc sa ma si bag in vorba cu respectivu[ :"> ]..btw nu incep pe aici sa imi destainui viata personala...cel putin nu acu[ ;) ]

diriga..la fel cum o stiam...k sa nu facem aia aia aia si ailalta...cunoastem cunoastem..si logic sa venim in alb [ traiasca hanoracu;) ]...

gta k mi-e somn...mai vb maine dim


xoxo

0 comentarii: