CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

muzik...

deci...vorbind cu sica despre manele...mi-a inspirat un nou articol

manelele arde'le'ar focu [ k sa o citez pe bunikmea]...

aceasta " superba " muzik polueaza fonic...parerea mea... ok..n-am nik cu cei kre o asculta..fiekre are dreptu sa asculte ce-i doreste corazonu[:))]...

da' am si eu dreptu la opinie...

recunosc cinstit k si eu am ascultat [vreo luna]..deci sa nu te aud aline k ai ceva de comentat la articol k ti-o tai [ :)) >:) ] ...acu vreo 2 ani park...

cum am zis..nu am nik cu cei kre asculta acest gen de muzik...da makr fratilor..nu mai ascultati la difuzor...zici k sunteti cocalari [:">]...scz da asa e...

totusi....s-au inventat castile..invatati sa le folositi...k oamenii aia s-au chinuit sa le faca [;)]

si eu ascult muzik...orice tip de muzik..inafara de manele...si totusi le ascult la casti...nu de alta da tin la telefonu meu si nu vreau sa ajunga la vreun cocalar [:));)]

iar de dansat nu mai vbesc..btw nu e vb de mne acu [::)]

cam atat deokmdata...dak imi mai vine inspiratia mai scriu...


in final: jonas brothers, jesse mccartney si smiley rullz:X:X:X:X


xoxo

0 comentarii: