CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

baietii...


hmm..aseara..pe la ore 2 cred...ma gandeam la cati baieti imi plac in momentul de fatsa...[da' stiu..e grav:))]

si tin sa ma laud k mi-am batut propriul record[acela fiind de 4]...

noul meu record este de nu mai putin de 6[sase] baieti[:X:X:X]...pff...da' stiu..cam multi nu? nici nujtiu pe kre sa ma axez...

bine..oricum nu m-am multumit niciodata cu unu singur...tot timpu in capu meu erau cel putin 2,dak nu 3...[nu ma injurati...imi place de mne intreaga:P]

da' totusi..6 mah? 6?

e prea mult...si problema e k e unu mai bun k altu...

tre sa-mi fac urgent ordine in kp=))


xoxo

1 comentarii:

Alle spunea...

moama =)) .. iar faci mah recensamantul :>:> .. lasa ca mai trec cateva zile .. si modifici numarul :)) nu o sa mai fie doar 4 :-" ..


:*