CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

scoala..iar...

pff...e marti.[pt ink 40 de min]..k de obicei mate...

ma ... pe mne de frik inainte de ora....da' asta a trecut[:))]

problema mea maxima e la temele lu' nea raducu:))...iar am scris 4 pag si 1/4....ma freak asta cu temele lui [X(]...si cred k nu sunt singura...

btw..fara mate pana maine pe la 2.. k mi-a ajuns...

o iubesc pe alecsa..k datorita ei am faqt rost de un hi5 [cn stie cunoaste]..

incepe sa-mi placa la liceu... imi bate inima km prea tare chiar...

si e mijto sa fii tu ala mai mare..desi nu credeam chiar e mijto...

k se uita toti altfel la tine...park le-ar fi frik...am mai zis si ma repet: nu mankm oameni..pe bune[:))]..

bn..probabil asa eram si noi anu trecut...desi nu cred...


hai k iar ma ia durerea de kp [ materialu prost]...


nb,sp,vp & co.

xoxo

1 comentarii:

Alle spunea...

daaa :>:> ce te'ai face fara mine:x



:))


>:D<