CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

X(

spume..foarte multe spume..ne'a raducu a resuit sa-mi faca media la mate 7..vai va multumesc..era prea mult 8 X(..
nu media ma deranjeaza pe mine...ma deranjeaza faptul ca miercuri sau joi m-a ascultat..ok..nu aveam a 4-a nota..da in puii mei...ieri(marti) iar ma asculta? da' ce-ai omule cu mine? mai sunt copii cu 3 note in clasa..cica chiar si cu 2... si tu iar ma asculti pe mine...si pe alex...si ala avea 4 note...azi dam testu pentru absente...o sa avem 6 note...restu cand o sa ajunga la 6 note in oral?
aolo mor de nervi..ma duc sa repet trigonometria...sa nu cumva sa ma prinda pe picior gresit la vreun capitol..k doar am "chiulit"..imi pare rau dom' profesor ca a fost iarna si am indraznit sa ma imbolnavesc...promit

gata m-am descarcat..sper..

0 comentarii: