CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunt o hoata :">

Am furat o leapsa de la Anca...care la randul ei a furat-o de la Dana:D..
so, here i go...

1. Ia cartea cea mai apropiată de tine, deschide-o la pag. 18 şi găseşte rândul 4:
"[...] loc pana in campanie.Lydiei ii facea placere sa profite de [..]"
Vai, ce-am uitat - Caprice Crane
2. Întinde-ţi braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?
oglinda kre e pe sifonier
3. Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la tv?
Cireasa de pe tort..azi(sambata)
4. Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este.
21:30
5. Acum uită-te la ceas. Ce oră e?
21:46
6. Când ai făcut ultimul pas afară? Ce făceai?
pe la 7...veneam de la romexpo
7. Înainte să începi chestionarul acesta, ce-ai făcut?
ma uitam la tv
8. Ce porţi acum?
Pantaloni de trening scurti rosii şi un tricou portocaliu... (stiu k nu merg culorile)
9. Ai visat noaptea trecută?
am dormit prea putin k sa visez;)
10. Când ai râs ultima data?
Azi.
11. Ce chestii se află pe pereţii camerei în care te afli?
niste post-it-uri si postere.
12. Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
acum ma uitam la "taking 5" la tv
13. Dacă ai deveni mulţi-milionar peste noapte, ce-ai face cu banii?
o parte din bani ii pastez, o parte ii dau parintilor, o parte ii donez..si nu mai stiu
14. La ce te gândeşti acum?
ca mi-e foarte somn
15. Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ai ştii că s-ar îndeplini, care ar fi aceea?
as vrea sa-mi cunosc viitorul :D
16. Imaginează-ţi că primul tău copil va fi o faţă. Cum ai vrea să o cheme?
Georgiana (cred..nu m-am gandit la nume de fete..)
17. Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat. Cum ai vrea să-l cheme?
Marius-Alexandru (don't ask ;) )
18. Gata. Asta a fost tot. Mai vrei?
De ce nu?

0 comentarii: