CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4:D

deci gata...asta chiar e ultima ca mi-e somn...daca mai gaseste..maine mai scriu:D


Conform lepsei, tre' sa raspund la intrebari. So here it goes.


1. De ce ai acceptat leapsa aceasta ?
Ca e de la Alecsa..ca ma plictisesc..ca m-a prins febra rezolvarii lepselor..nuj..

2. De cand esti in blogosfera ?
blogu e facut din ianarie 2008...de scris nu prea scriu...rar..

3. Cum ai ajuns sa iti faci blogul ?
Ma plimbam pe hi5 si am vazut la o fosta colega linkul spre blog

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?
hmmm..linkul nu il mai stiu..oricum blogul nu mai exista

5. Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging.
- sa ai teme ok (ceea ce eu nu am)
- sa fii original
- sa nu fii plictisitor (ceea ce eu sunt)

6. Cel mai citit blog de catre tine:
cred ca blogul lui cabral

7.Alte bloguri pe care le mai citesti.
alea de la "citesc"

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna ? (Ex. Haipa, Blogger etc.)
Niciuna in mod special.

9. Este important traficul pentru tine ?
nu. scriu pentru mine, nu pentru altii

10. Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame ?
in niciun caz

11 .Cel mai urat blog pe care l-ai vazut ?
habar n-am..nu prea umblu adanc in blogosfera...

12. Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?
nu

13. Parola cu care te loghezi la blog.
sau nu :D

0 comentarii: