CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

"Mi-as dori..."



Am terminat "New moon"( Luna noua pe romaneste) aseara. Am de gand sa pun niste parti care imi plac pe masura ce imi readuc aminte pe la ce pagini sunt.


"[...] La urma urmei, in cate feluri poti distruge o inima si apoi sa te mai astepti sa bata?"


"- Nu sunt atat de puternic pe cat crezi tu ca sunt, spuse el.
[...]
- Fii serios.
- O, dar sunt, insista el. Te rog, vrei sa incerci sa asculti ce iti spun ? Ma lasi sa incerc sa iti explic ceea ce insemni tu pentru mine ?
[...]
- Inainte sa te intalnesc pe tine, Bella, viata mea era o noapte fara luna. Foarte intunecoasa, dar cu putine stele - puncte de lumina si motivatii ... Apoi ai traversat cerul meu ca o cometa. Brusc, totul a luat foc; exista lumina si frumusete. Cand n-ai mai fost, cand cometa a cazut peste orizont, totul s-a facut negru. Nimic nu se schimbase, dar ochii imi erau orbiti de lumina. Nu mai puteam sa vad stelele. Si nu mai exista nicio motivatie pentru nimic.
Voiam sa il cred. Dar ceea ce era viata mea fara el, nu invers, cea pe care o descria.
- Ochii tai se vor adapta, am murmurat eu.
- Tocmai asta e problema, ca nu pot sa se adapteze."


"- Mi-as dori... sa nu o faca Carliste. Mi-as dori sa ma transformi tu.
[...]
- Ce-ai fi dispusa sa dai pentru asta?
[...]
- Orice.
El zambi vag, apoi stranse din buze.
- Cinci ani?
Fata mi se contorsiona intr-o expresie, undeva intre tristete si groaza.
- Ai spus orice, imi reaminti el.
[...]
- Trei ani?
- Nu.
- Nu valoreaza chiar nimic pentru tine?
[...]
- Sase luni?
Isi dadu ochii peste cap.
- Nu e suficient.
- Un an atunci, i-am spus. Nimic in plus.
- Da-mi macar doi.
- Nici gand. Nouasprezece ani sunt de ajuns. Nici nu ma gandesc sa ma apropii de douazeci. Daca esti adolescent pentru totdeauna, asa voi fi si eu.
Se gandi un minut.
- Bine. Uita de limitele impuse de timp. Daca vrei sa fiu eu acela - atunci ca trebui sa indeplinesti o singura conditie.
- Conditie? Vocea mi-a devenit seaca. Ce conditie?
Vorbi incet cu un aer precaut.
- Marita-te cu mine mai intai.
M-am holbat la el, asteptand...
- Bine. Care e poanta?
El ofta.
- Ma jignesti, Bella. EU tocmai te-am cerut de nevasta si tu crezi ca e o gluma.
- Edward, te rog, fii serios.
- Sunt foarte serios. Ma privi fara nici o urma de ironie in privire.
- Of, ce naiba, am spus, cu o urma de isterie in voce. N-am decat optsprezece ani.
- Ei bine, eu am aproape o suta zece. Ar cam fi timpul sa ma asez la casa mea.

[...]
- Ei bine, l-am intrerupt. Si daca da? Daca ti-as spune sa ma duci la Vegas chiar acum? As deveni vampir in trei zile?
Zambi cu dintii sclipindu-i in intuneric.
- Sigur, spuse el, mergand pe mana mea. Aduc masina.
[...]
- Esti imposibil, am gemut eu. Un monstru.
Chicoti.
- De asta nu vrei sa te mariti cu mine?

[...]
- Te rog, Bella? sopti el.
[...]
- Ar fi fost mai bine daca aveam timp sa-ti iau un inel?
- Nu! Fara inele! aproape am strigat.
Acum ai acceptat, sopti el.
- Ups.
"


cu siguranta va urma

1 comentarii:

Alle spunea...

pff ..geniale:X