CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

citate..

Am terminat de citit Twilight..superba cartea..maine imi cumpar New Moon. Deabea astept..am selectat cateva bucati care pe mine m-au amuzat intr-un fel sau altul.

“ […] cand am ridicat privirea si am vazut un Volvo argintiu parcat la marginea trotuatului si mi-au venit din nou toate in minte . “Vampir prost si neserios”, m-am gandit eu. “


“- Cu privire la ce esti curioasa?
- Cati ani ai?
- 17, raspunde el prompt.
- Si de cat timp ai 17 ani?
Buzele ii tremurara in timp ce continua sa fixeze drumul.
- De ceva vreme, recunoscu el intr-un final.
- Bine.
[…]
- Nu rade! Dar cum poti iesi afara in timpul zilei?
El rase oricum.
- E un mit.
- Ars de soare?
- Mit.
- Dormitul in sicrie?
- Mit. Ezita un moment si adauga cu o nuanta ciudata in voce. Nu pot sa dorm.
Mi-a luat un minut sa inteleg ce spusese.
- Deloc?
- Niciodata, spuse el […] .”


“- Acele, i-am explicat,intorcand capul de la cel din mana. M-am concentrate pe o placa de faianta din tavan si am incercat sa respire adanc in ciuda durerii din coaste.
- Ti-e teama de un ac, murmura el ca pentru sine, scuturand din cap. O, un vampire sadic, care intentiona s-o tortureze pana la moarte, sigur, nici o problema, fuge sa se intalneasca cu el. O perfuzie, pe de alta parte…”

0 comentarii: