CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

leapsa II

Am primit o leapsa..o dau mai departe cui vrea sa o ia..

Sunt: in stare de aproape orice
As vrea: sa pot sa imi indeplinesc toate dorintele
Pastrez: bonurile de la casele de marcat
Mi-as fi dorit: sa am mai multa incredere in mine
Nu imi place: sa ma simt in plus
Ma tem: de reptile/ insecte
Aud: Celine Dion - Ne me plaignez pas
Imi pare rau: ca dezamagesc
Imi plac: animalele
Nu sunt: proasta (zic eu)
Dansez: mai tot timpul
Cant: cand imi place o melodie foarte mult
Niciodata: nu imi fac eu comentariile la romana
Rar: nu duc la sfartit ce imi propun
Plang cand privesc: Titanic..e singuru film la care am plans rau
Nu sunt intotdeauna: politicoasa
Nu imi place de mine pentru ca: imi vine sa renunt in cele mai proaste momente
Sunt confuz(a): in multe privinte
Am nevoie: de guma de mestecat
Ar trebui: sa fiu mai sigura pe mine

0 comentarii: