CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Leaspsa

Am primit o leapsa de la Alecsa.Cica trebuie sa scriu 10 ciudatenii despre mine.

1. Imi pun picaturi in nas in fiecare seara inainte sa ma culc (am deviatie de sept si mi se infunda nasul).
2. Ador desenele animate.
3. Ma uit ca nebuna pe Eurosport. Stiu regulile si punctajele la aproape toate sporturile.
4. Nu ies din casa nemacheata.
5. Ador mirodeniile.
6. Stau treaza pana pe la 12-1 noaptea si in timpul scolii desi stiu ca la 6 suna ceasul.
7. De doi ani vreau sa invat germana desi mama zice ca e o limba latrata:)).
8. Nu pot sa invat seara pentru ca nu tin minte pana a doua zi la liceu.
9. Prima data am copiat in clasa a 4-a.
10. Am avut o adevarata pasiune pentru Fabian Hambuechen.

Merge mai departe la toti cei care o vor.

0 comentarii: