CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

leapsa

Am primit o leapsa de la Alecsa. E cam asa .. Eu voi scrie 14 afirmatii despre mine : 7 adevarate si 7 false. Va las pe voi sa le separati, bazandu-va pe intuitie.

1. Tin regim.
2. La vara merg la sala.
3. Iubesc sa port fuste.
4. Imi place vara.
5. Mananc regulat de la fast food
6. Am facut dans sportiv 6 ani
7. Am fost campioana nationala
8. Imi place rosul si verdele.
9. Imi plac blonzii
10. Port lentile de contact (in prezent)
11. Nu imi plac cartile din seria Twilight
12. Am grupa de sange AB (IV)
13. Nu am copiat la testu de la istorie
14. Am terminat de citit Eclipsa

O dau mai departe la cine o vrea.

1 comentarii:

Alle spunea...

Paiii .. sa zicem ca .. adevarate sunt : 1,2,4,6,8,9,12 . Sa-mi zici daca gresesc cumva :>