CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

ceva gen: nervi

deci eu mor..sa mor de nu mor... mi s-a luat de scoala..vreau vacanta..si o vreau urgent...

miercuri am teza la mate...si pe bune ca nu am invatat pt examen cat invat pt teza asta (da stiu, nu e de lauda, da' asa ca fapt divers)...toata seara am stat si am scris la mate...

ma mai **** si diriga la creieri cu compunerile ei idioate...zice ca vrea compunere despre orice si cand i-am dus despre un film ca cica nu e bine, ca nu se poate compunere despre un film..pai zii femeie despre ce vrei si iti fac..da' nu mai zice la alegere cand tu vrei telenovele...

vreau sa scap...de ce nu e si teza la mate la fel de simpla ca celelalte??? ..huh??? puii mei..la restu nu m-am strofocat decat sa vad cum copiez, nu sa invats..si am mai si reusit cu note destul de bune (9 info, 9 rom..la chimie nu ne-a adus inca..probabil 8 sau 9)...dupa ce ca e cea mai grea teza, mai e si ultima, in penultima zi de scoala..god ce idiotenie(sa nu va aud ca era mai bine pe 10, ca nu rezistam cu 3 teze intr-o sapt.)..

ieri a fost balu...a fost relativ ok...s-au cam lalait cu miss si mister...god, urata-i missa:))...tot diana-i cea mai frumoasa(nu's lesby)...

vreau ziua de joi...sa facem pomu':X..si bagajele..sa plec, sa uit de toate...sa ma relaxez...urata'i luna decembrie d.p.d.v. al tezelor,testelor,notelor & co.

gata..m-am descarcat..probabil ma duc la somn...

p.s.:e bun =p~=p~=p~ (nu intrebati, ca nu aflati cn:P-pt curiosii care se stiu:D)

0 comentarii: